Jak edytować zdjęcia na telefonie?

Dodane przez - 25 lutego

Na pewno każdy z nas chce, aby nasza grafika cieszyła oko, niezależnie od tego czy jest to wpis na blogu, instagram czy też profilowe na Facebooku. Dla niektórych jednak edytowanie fotografii to ciężki kawałek chleba. W końcu nie każdy musi potrafić obsługiwać Photoshopa. Dlatego specjalnie dla Ciebie przygotowałam małe graficzne 'mast hewy' na Twojego smartfona.



Prisma
Zawsze byłam zachwycona tymi efektami. Kiedy dowiedziałam się, że ta aplikacja niedługo będzie miała swoją premierę na Androidzie od razu pomyślałam, że muszę ją mieć! No i mam, a efekty nadal cieszą moje oko!

PhotoLab
Przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs, który pozwala nam dodać 'niecodzienne' filtry do zdjęć, ramki i proste kolaże. Pamiętam jak po jej pobraniu nie mogłam z niej wyjść, chcąc sprawdzić wszystkie efekty! 

Moldiv
Robienie kolaży wydaje się mi niezbędne. Szczególnie w dniu urodzin któregoś z moich znajomych! Wtedy to własnie MOLDIV ratuje sytuację.

Photolab
A skoro już mowa o kolażach to warto zwrócić uwagę i na tą aplikację! Umożliwia ona nie tylko połączenie zdjęć, ale zawiera również bardzo słodkie szablony i naklejki na których można się wyszaleć! 

PicsArt
No i na koniec moje wielkie odkrycie, które na spokojnie mogłoby zastąpić poprzednio wymienione aplikacje. Możemy w niej zrobić dosłownie wszystko - od dodania znaku wodnego po zmianę filtru, oświetlenia, wykonanie outline czy zrobienie fajnego mema. Pomimo rozbudowanych funkcji, jest bardzo prosta w użyciu, polecam!

To dobrnęliśmy do końca! Znalazła się tu jakaś aplikacja która Cię zaciekawiła? A może znałeś je już wcześniej? Koniecznie daj znać gdzie Ty edytujesz swoje zdjęcia!

Miłego dnia!

Inne wpisy, które mogą ci się spodobać

47 komentarze

  1. Sama posiadam PicsArt i jestem bardzo zadowolona, jako że bardzo często obrabiam zdjęcia na telefonie.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie uzywałam żadnej a tych aplikacji :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię standardowy Piscl Art;p Potrzebuję tylko lekkiej poprawy barw i ewentualnie przyciąć.
    Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny post. Mnie zaciekawiły wszystkie apki.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze żadnych z tych aplikacji nie używałam. Ja bardzo często a prawie zawsze używam aplikacji Aviary. Bardzo ją polecam jeżeli chodzi o poprawę światła bo jest świetna.
    Pozdrawiam ☺
    W wolnym czasie zapraszam do siebie fightmotivationvictory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba sprawdzę sobie Pixart :) Na telefonie korzystan głównie ze VSCO Cam, Pixlr i Google Photos, polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. słyszałam tylko o picsart ale na pewno przejrzę resztę :) pozdrawiam ! bardzo przydatny post !
    https://aniolek4.blogspot.com/2017/02/tydzien.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Picsart miałam kiedyś a teraz edytuje tylko w vscocam lub na instagramie. Zaciekawiła mnie prisma - świetny efekt :)
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta prisma wygląda cudownie! :) Kurcze dzięki za post, nie wiedziałam o tych aplikacjach ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc to każda aplikacja, którą przedstawiłaś jest dla mnie nowością ;p
    Coś czuję, że sobie je pobiorę i "wykorzystam" bo są obłędne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W telefonie mam PicsArt, ale bardzo rzadko edytuję zdjęcia w telefonie. OneDrive automatycznie przenosi mi na laptopa i tam wolę zdjęcia edytować. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę posprawdzać te aplikacje:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam słaby aparat w telefonie, więc raczej nie robię nim zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ze zdjęciami raczej na bakier, także temat mi obcy. Mimo to dziękuję za artykuł.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te aplikacje! na pewno dobrze jest je mieć (albo chociaż jedną) kiedy dodaje się zdjęcia na Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o niektórych, są super :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Ta papuga jest piękna :)) Wpis bardzo ciekawy - lubię takie zabawy ze zdjęciami. U mnie największym problemem jest znalezienie ciekawych i darmowych fotek. Jak są darmowe, to zazwyczaj niezbyt interesujące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam mój unsplash :) Najwygodniejszy, a jakość potrafi zachwycić!

      Usuń
  19. Nie słyszałam o żadnej z nich, ale wydają się bardzo fajne :)

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze mam problem gdzie przerobić sobie zdjęcie przed dodaniem na insta!
    Muszę przetestować, którąś z tych aplikacji.

    Zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/02/test-sztucznych-rzes.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Z wymienionych znam tylko Prisme i rzeczywiście efekty jakie pozwala uzyskać są zachwycające! Bardzo lubię w niej czasem czarować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takiego postu potrzebowałam!!! Super, bardzo Ci dziękuję :****

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostawiam obserwację, bo piszesz bardzo przydatne posty :)

    https://d0ncia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Żadnej z wymienionych aplikacji nie znam. Ja używam tylko Snapseed oraz PhotoCollage kiedy muszę wykonać kolaż.

    OdpowiedzUsuń
  25. miałam kiedyś tą apkę PRISMA, ale nie umiem jej używać!

    OdpowiedzUsuń
  26. Praqdę pisząc ja czasem używam tylko aplikacji VSCO :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie psa najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piscarta używam sama - świetny jest!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. nie używałam żadnej z tych aplikacji, ale Picsart chyba wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, nie wiedziałam o tych aplikacjach! I skorzystałabym z photolabu :)
    Używam na codzień VSCO cam :)
    Pozdrawiam i dzięki za odwiedziny! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem fanką zdecydowanie innych efektów, kolaży wręcz nie lubię... używam zatem vsco i snapseed :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardziej skupiam się na edytowaniu zdjęć na laptopie ;) ale te programy mnie zainteresowały , ostatni na pewno sprawdzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam żadnego z tych programów , ale z tego co widze są naprawdę ciekawe i ślicznie przerabiają zdjęcia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Całkiem ciekawe, ale ja tam wolę się ze zdjęciem "pobawić" w lightroomie :D
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Swego czasu 'bawiłam' się w aplikacji Prisma. Powstało nawet kilka ciekawych przeróbek ;-) Teraz natomiast zgłębiam tajniki Filterloop.

    OdpowiedzUsuń
  36. Na WinowsPhone mam Photoshop Express, całkiem dobrze się sprawdza ;) Na Androida pewnie też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cenny wpis. Dowiedziałem się o kilku aplikacjach, o których pojęcia nie miałem.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam pojęcia o istnieniu tych aplikacji, a warto byłoby się w nie zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znałam niektórych z tych aplikacji, a są naprawdę świetne!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow ekstra wpis
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. nie znałam ostatniej aplikacji ale już pobieram! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo przydatny post, pobieram wszystkie by wypróbować :)
    zapraszam: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Rzadko przerabiam jakiekolwiek zdjęcia, ale aplikacje wydają się ciekawe :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń