Jak dodać gadżet instagram na bloga? - Instush

Dodane przez - 09 lutego

Dzisiaj pora na kolejny post dotyczący instrukcji blogowo-technicznych. W wyglądzie bloga często dużą rolę grają detale, które wychwytuje nasze oko. Ostatnio popularność w blogowych designach zyskał gadżet instagrama, o który parę razy pytaliście w wiadomościach.. W jaki sposób może on znaleźć się na waszych stronach? Czytając post dowiecie się tego - krok po kroku



Pierwsze co musicie zrobić to wejść na stronę instush.com. Następnym krokiem jest zalogowanie się za pomocą swojego instagrama - nic trudnego!
Kiedy już się zalogujecie, przekieruje Was do miejsca gdzie byliście poprzednio i wtedy kliknijcie 'Get it Now' przy 'Share your Instagram photos' (2),


Myślę, że generator jest bardzo prosty do ogarnięcia. Na początku musicie wybrać styl wedle Waszego uznania, a następnie go dostosować. Pamiętajcie, że jeśli gadżet jest za duży, na np. kolumnę boczną to nie panikujcie - jedno można usunąć. Kiedy już stwierdzicie, że takowy gadżet jest idealny, skopiujcie kod który wyświetli się w ramce (zaznaczyłam ją na czerwono).

Ostatnim krokiem jest dodanie widgetu na naszego bloga! 
  • Przechodzimy do Układ
  • Dodaj gadżet
  • HTML/JavaScript
  • Wklejamy zawartość

 I gotowe! Dotarłeś do końca!

Tutaj zostawiam małą próbkę stylów:
Accordion


Side bar


Simple Matrix

Collage


Slider
Ten akurat należy do moich faworytów! Idealnie nadaje się pod nagłówek bloga lub pod posty.


 Side by side

Oczywiście nie tylko instush daje nam taką funkcję. Jeśli generator który opisałam powyżej nie spełni Waszych oczekiwań, zajrzyjcie na te podane poniżej:


Mam nadzieję, że ta instrukcja komuś się przyda. Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać i pochwalcie się efektem. Pamiętajcie, że w razie problemów zawsze możecie się ze mną skontaktować.

Podobała Wam się ta instrukcja? Macie ochotę na więcej? Koniecznie dajcie znać!

Inne wpisy, które mogą ci się spodobać

53 komentarze

  1. Bardzo przydatny post!!:)

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inspiracja, chętnie z niej skorzystam :). Mój instagram nabierze wyrazu ;) pozdrawiam, Mamatywna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za intrukcje. Nie tylko tą, ale każdą, która pojawiła się na stronie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Post bardzo pomocny, żeby dodać coś fajnego na swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bardzo pomocny post !
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za ten post Kochana! CHyba zrobię sobie właśnie tak slider na swoim Blogu :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. A na WordPressie tez śmiga czy to tylko blogger?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne efekty można za pomocą tego uzyskać! Muszę się rozejrzeć za czymś takim na wordpressa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post i prosto i logicznie napisany, że nawet ja, która kompletnie nie ogarniam wyglądów itd., zrozumiałam ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Genialny post ♥ Bardzo przydatny :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post, naprawdę przydatna rzecz :D może się zainspiruję i zmienię swój gadżet instagrama :) bardzo podobają mi się zdjecia pod postami, już biorę się za pracę!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatny gadżet :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry wpis, bardzo mi sie przyda na przyszlosc!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze to średnio ogarniam takie zawiłości Internetu i zleciłam to innej osobie

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie mam Instagrama:(. Nie mogłam jakoś załadować zdjęć z telefonu, cos z aplikacją było nie tak.

    OdpowiedzUsuń
  16. To już wiem, skąd się biorą te fajne style instagrama na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo rzadko zaglądam na Instagrama, a także dość rzadko coś tam wstawiam, więc nie będzie mi to potrzebne :) Ale myślę, że ten post okaże się bardzo pomocny na wielu osób.
    Ładny design bloga :)
    Obserwuję i czekam na kolejne posty :) !

    Diamentowe myśli - klik
    Mało brakuje mi do 220 obserwatorów, pomożesz ?

    OdpowiedzUsuń
  18. @O, a jakiej tematyki planujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @O, to bardzo ciekawie. Podeślij linka, gdy już będziesz mieć. ;) Ja sama na swoim kanale będę chciała robić vlogi :)

      Usuń
  19. dziękuje za instrukcje. Kilka razy już próbowałam z innymi stronami i nie wychodziło :( dzięki Tobie w końcu mi się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo prosto wyjaśnione :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią go dodam, ale najpierw muszę się nim zająć 'na poważnie', bo to co aktualnie mój instagram sobą prezentuje jest krótko mówiąc żałosne :P Ani to obserwatorów, ani to lajków, ani to ładnych zdjęć. Trzeba taką decyzję głębiej przemyśleć, chociaż twój post czytało się dobrze i myślę, że poradziłabym sobie z dodawaniem tego gadżetu :)

    Pozdrowienia,
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super przydatny wpis! Pamiętam jak kiedyś szukałam informacji na ten temat i nie umiałam znaleźć :P Ostatecznie mam już IG na blogu, ale na pewno przyda się początkującym blogerom ^-^

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  23. Accordion wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest to bardzo fajny i przydatny pomysł - jednak nie użyję go na własnego bloga - może kiedyś zmienię zdanie.
    Pozdrawiam, shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię posty tego typu, może sie coś przydać i chetnie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  26. przydatny post, wielu blogerom może się przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo przydatny post :-) fajnie, że dzielisz się taką wiedzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. O kurcze, bardzo ci dziękuję. Nawet nie wiesz jak bardzo mi pomogłaś. Świetne i estetyczne rozwiązanie.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny post i na pewno z niego skorzystam! Dziękuje kochana. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomocny post :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten gadżet instagrama jest super, mam u siebie ale nie znałam tego fajnego generatora który pokazałaś :) podobają mi się te różne style do wyboru!
    Czekam na więcej postów ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. przydatny post :) ja chwilowo nie używam instagrama, więc mi się nie przyda ale może pomóc innym :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Znałam te strony, ale post i tak bardzo przydatny <3

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  34. Post ląduje u mnie w ulubionych! :) Często, gdy zmieniam gadżety na moim blogu, brakuje mi w takich momentach rzetelnego, wytłumaczonego krok po kroku poradnika z przykładami jak fajnie przedstawić zdjęcia z IG na blogu :)!
    Dziękuję Ci z góry za taki mini-poradnik i obiecuję, że chętnie z niego skorzystam przy nastepnej zmianie na mojej stronie :)!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku! Dziękuję ci bardzo <3
    xoxoklaudia.blogspot.com
    zapraszam do obserwowania <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo pomocne!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo dziękuje za tak przydatny post! dopiero zaczynam rozkręcać bloga, więc cieszę się że zyskałam na Twoim blogu, tak dużą pomoc! Na pewno wrócę tutaj jeszcze nie jeden raz!
    nicoole-nicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo przydatny post! Może w końcu uda mi się dopasować gadżet instagrama do paska na blogu, bo już przeszłam przez tyle stron, że nawet nie ma jak tego zliczyć, a ciągle albo mi wyrzuca zdjęcia albo gadżet nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Zrobiłam! Możesz być z siebie dumna :D.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo fajny post uwielbiam takie ułatwiają dużo rzeczy ;D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja akurat wiem jak to robić, ale dobrze, że pokazujesz to innym :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. przydatny poradnik ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie wszystko opisane krok po kroku.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ważny post. Czytelny i estetyczne pomysły.

    www.spokojnydom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. A wiesz w jaki sposób "skurczyć" ten gadżet tylko w wersji na telefon? WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie wiem dlaczego, ale za kazdym razem jak próbuje wkleić kod na bloga i niby wszystko jest okej, nagle pojawia mi się informacja: This is free version of our widget. HTTPS is disabled for free widgets. Please upgrade this widget to enable HTTPS on your awesome website!
    Czy to oznacza, że muszę zapłacić? Jeśli tak, to dlaczego i o co chodzi. :( Nie mam już pomysłu, pomocy.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jestem Ci bardzo wdzięczna :)
    Próbowałam znaleźć dobre narzędzie, ale posty nigdzie nie prezentowały się tak ładnie jak w tym. Dodatkowo zadziałało od razu, bez żadnych błędów i konieczności poprawiania.
    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń