Człowiek warty uwagi - Reżyser życia

Dodane przez - 01 lutego

Słowem wstępu- uważam, że najlepszą inspiracją do działania są ludzie dookoła nas. Gdybym miała stworzyć listę takich osób byłaby ona na prawdę długa. Według mnie posiadanie swoich wzorców i samozaparcie to jest podstawa kiedy chcemy zacząć zmieniać coś w naszym życiu. Do takiego działania zachęca mnie między innymi Daniel z kanału Reżyser Życia. I to właśnie nim chcę rozpocząć serię postów na tym blogu.



Uśmiechnięty, życzliwy, otwarty, To facet do którego choćbym chciała nie mogę się przyczepić. Jestem pełna podziwu dla tego ile dobra działa wokół. Tego, że potrafi dostrzegać pozytywy nawet tam gdzie ich nie ma... a może jest tylko akurat my ich nie widzimy? W każdym bądź razie wychodzi mu to idealnie! Miło jest popatrzeć na to, że ktoś potrafi i CHCE wyjść do ludzi. Pokazać to jak funkcjonuje dzisiejszy świat. Myślę, że gdyby teraz ktoś z nas zdecydowałby się wyruszyć szerzyć dobre stosunki międzyludzkie zostałby posądzony o niepoczytalność.

Zwróćcie teraz uwagę na jego reakcję. Krótko to opisze... Poświęcił wiele czasu na realizację filmu, który pokazywał jak bardzo (nie)trafionym wyborem jest kupno dziecku zwierzaka pod choinkę. Po jakimś czasie inna youtuberka nagrała taki sam film. Nie tyle co zainspirowała się nim, a raczej potraktowała go jako scenariusz dla siebie. Gdy Reżyser Życia opublikował film z tym faktem na początku spodziewałam się rozpoczęcia w internetach kolejnej walki między sobą. Jednak jego reakcja mnie zaskoczyła. Cieszył się :) Cieszył się z tego bo najwidoczniej komuś się to spodobało! Hah, jak dla mnie niesamowite! Sama nie wiem jaka by była moja reakcja gdyby ktoś nagle skopiował mój tekst(chociaż akurat nie wiem czy ktoś by chciał go nawet z dopłatą), ale na prawdę mega szacunek za to!



A czy ty byłbyś w stanie pomóc marznącemu chłopcu? Jakbyś zareagował?



Dobrze wiemy, że dzisiaj takich ludzi to jak to mówią ze świecą szukać, ale zastanówcie się czasem i Wy czy nie musicie czegoś zmienić w Waszym życiu? I nie chodzi mi tu o kolejną dietę, czy może kupno wcierek na wypadające włosy. Zastanówcie się nad Waszym wnętrzem. Duszą. Sercem. Otwartością na innych. Może warto 'wstać z kanapy i iść zmieniać świat'? Nie bądźcie tacy smutni. Uśmiechnijcie się! Przecież tak na prawdę wszyscy jesteśmy szaleńcami!

LINKI DO REŻYSERA ŻYCIA:


Inne wpisy, które mogą ci się spodobać

61 komentarze

  1. Oglądam Reżysera Życia już od dłuższego czasu. Uwielbiam jego kanał ♥
    Jest świetnym twórcą, który potrafi uświadomić ludziom istotne rzeczy. Jego filmy są bardzo wartościowe i często dają do myślenia.
    Kiedy zobaczyłam film o Nanami, miałam taką samą reakcję - kolejna youtubowa sprzeczka. Ale po obejrzeniu byłam pełna podziwu. Kompletnie zmienił mój sposób patrzenia na niektóre sprawy.
    Zgadzam się - zdecydowanie człowiek warty uwagi! :)
    Pozdrawiam, vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam. I żałuję, że nie trafiłam na ten film wcześniej .
    Podsumowanie notki bardzo mądre

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać jego filmiki, a postawa, którą pokazał w tym filmiku o nanami... naprawdę podziwiam tego człowieka! Jego filmiki motywują mnie do działania.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kanał! Uwielbiam jego filmiki:*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie obejrzeć ten kanał! O tym filmiku z chłopcem i kurtką słyszałam, ale z chęcią obejrzę inne :)

    Obserwuję :)
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam nigdy o tym kanale, ale koniecznie muszę zobaczyć :D
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy na niego nie trafiłam, ale z pewnością się tam pojawię, bo takich ludzi to ze świecą szukać!

    OdpowiedzUsuń
  8. I to jest pozytywne nastawienie! Nie znałam tego vlogera, ale musze powiedzieć, że bardzo mądrze mówi. U mnie była sytuacja gdzie pewna osoba zrobiła sobie identyczny tatuaż w tym samym miejscu. Kompletnie nie miałam pretensjii. Jeśli jednak któś skopiował by mój rysunek nie credytując moją osobę, byłabym nieco poruszona. Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie obejrzę więcej filmików Reżysera Życia

    OdpowiedzUsuń
  10. Obejrzałam urywek i powiem, że bardzo pozytywny i przyjemnie się go słucha! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pozytywny człowiek! Chętnie zobaczę resztę filmów! :3
    https://lone-gunmens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam tego kanału, ale już nadrabiam tę zaległość! Dzięki, ze mogłam odkryć kogoś tak pozytywnego! Uwielbiam takich ludzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znałam tego kanału, zaraz zabieram się za oglądanie bo mam mnóstwo czasu :)

    Kiudlis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawy eksperyment. Dobrze, że chłopiec miał na sobie odzież termoizolacyjną, bo już się zastanawiałam, czy rzeczywiście narazają go na przemarznięcie

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś słyszałam o kanale tego pana. Naprawdę mega inspirujący gość! Też w sumie nie wiem jak bym się zachowała, gdyby ktoś skopiował coś, co wymyśliłam, a on? No jestem pełna podziwu! :D

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  16. Praca nad wnętrzem, duchowością jest bardzo istotna, chyba najważniejsza, dużo osób o tym jednak nie pamięta skupiając się na rozrywce i przyjemnościach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym kanale na YT, ale przyznam szczerze że bardzo mnie zaintrygowałaś :) Ogólnie, bardzo podoba mi się jego podejście, szczególnie w sprawie Nanami-chan, która niekoniecznie zachowała się fair.

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy jeszcze nie natknęłam się na jego kanał, ale postaram się obejrzeć :p

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie oglądałam jego filmików bo i rzadko oglądam YT.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam ten filmik z chłopcem - jest przejmujący

    OdpowiedzUsuń
  21. Filmiki już oglądałam nie raz, zgadzam się, że jest to mega inspirujące i obrazowe. Wiadomo, że oberwuję i pozdrawiam haha! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spotkałam się z kilkoma jego filmami :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam tego człowieka, przekazuję tyle pozytywnej energii!

    SUNSHINE-WIKA.BLOGSPOT.COM [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham jego kanał! Jego filmy są genialne, a szczególnie film, gdzie on sam grał pieska :D Wiele wnoszą i powinny dawać ludziom do przemyśleń.

    Zaobserwuj♥Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy mi się przywidziało, czy kobieta na drugim filmiku powiedziała "Nie jest ci za gorąco?"... Pozostawię to bez komentarza.

    Z Reżyserem Życia jeszcze się nie spotkałam, o dziwo, bo w komentarzach powyżej widzę, że większość z komentujących go zna. Dzięki tobie teraz ja też :D
    Tacy ludzie są najcenniejsi w obecnych czasach. To za nimi powinniśmy podążać.

    Pozdrowionka,
    Obserwatorium Gwiazd - blog pełen melancholii

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa postać - uwielbiam takich pozytywnych ludzi w tym całym ogromie hejtu jaki zalewa Internet. Z przyjemnością obejrzę filmiki Dawida. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię eksperymenty społeczne ale gdy nie są ustawiane ;) Bardzo dobrze napisany post. Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  28. dotychczas to jedynie obserwuję tego pana na facebooku i czytam jego wszystkie wpisy, krótko mowiac jest to niezwykla postac i jak najabrdziej godna nasladowania

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Obejrzałam kilka jego filmików i jest na prawdę świetny.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam filmów ani reżysera. Ale z tego co tu piszesz, bardzo interesujący człowiek

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaraz sprawdzę filmy tego youtubera.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znałam tego youtubera, ale chętnie obejrzę sobie jego filmiki. Warto oglądać ludzi, którzy inspirują do czynienia dobra.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post, bardzo mądrze piszesz :) Nie znałam wcześniej Reżysera, ale postaram się wgłębić w jego twórczość :D Inspirujące jest to, co powiedziałaś w ostatnim akapicie - że warto się uśmiechnąć i zmienić tym świat. W sumie co złego może się stać ;)
    Czekam na kolejne części serii z niecierpliwością :)

    http://worldofloverance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znałam tego Reżysera, ten drugi filmik mną wstrząsnął. To prawda, że Polacy cierpią na znieczulicę, już słyszałam o tylu przypadkach zwykłego gapienia się zamiast pomocy. Oni tylko się pogapią i poplotkują a tak naprawdę nikt nie pomoże...

    Mój piękny kotek został potrącony przez auto, 2 dni go szukałam aż wrzecie dziewczyna zadzwoniła że go znalazła konającego pod krzakiem, jadły go robaki w upale. Słyszała od znajomej że kot leży tam 2 dni, ale nikt nie raczył zadzwonić nawet na Straż Miejską (odwieźliby go do schroniska i weterynarza, a później zadzonili do mnie bo dzwoniłam do schronisk i fundacji). Punia jadły robaki, było gorąco. Ludzie 2 dni przechodzili i odwracali wzrok zamiast pomóc, chociaż wykonać jeden telefon skoro nie chcieli mu pomóc. Nikt nie pomógł. Dopiero ona. Puszek po ciężkiej walce żyje i ma się dobrze już jest zdrowy :)

    Ludzie z reguły tacy są, ale znajdą się też dobre perełki jak ona. W filmiku też znalazło się kilka osób które w jakimś stopniu pomogły.

    Jak dla mnie, gatunek ludzki jest najgorszym gatunkiem na tej planecie.
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to straszne :( Nawet nie wyobrażam sobie co wtedy czułaś. Sama nie wiem co bym zrobiła gdyby to spotkało mojego Tadzia. Jak dobrze, że ta historia skończyła się to szczęśliwie! Co do podsumowania niestety muszę Ci przyznać rację :(
      Trzymaj(cie) się! ♥

      Usuń
  35. Bardzo interesujący kanał ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. nie słyszałam o tym wcześniej, chociaż ten film z marznącym chłopcem gdzieś mi się już o oczy obił. dobrze, że są ludzie, którzy potrafią mówić o ważnych rzeczach i w taki sposób trafiają do innych :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a tak nawiasem mówiąc, jako grafik amator, ogarnij sobie czcionkę w tytułach, bo nie lubi polskich znaków :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny Blog :)
    Bardzo fajnie się go czyta :3
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi kiedyś jedna dziewczyna skopiowała wstęp z mojego posta i była na tyle bezczelna, że jeszcze dała mi pod nim komentarz - na co ja wchodzę na jej bloga i oczom nie wierzę. Poprosiłam ją o usunięcie, bo kurczę po pierwsze PO CO KOPIOWAĆ WSTĘP, który moim zdaniem jest najbardziej indywidualną częścią posta, a po drugie - taka kopia słowo w słowo, bez zmiany czegokolwiek jest po prostu chamska i bezczelna. Rozumiem podłapanie tematu i stworzenie czegoś swojego - to jest właśnie inspiracja. Ale takim chamskim kopiom mówię nie.

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja dotychczas nie slyszalam o Rezyserzs Zycia, koniecznie musze nadrobic zaleglosci :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam jego filmiki, ten z chłopcem bez kurtki naprawdę mnie poruszył

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  42. nie widziałam tego filmu ale recenzja super :)
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama obserwuję i moim zdaniem człowiek jest niesamowity! Mnie również ogromnie motywuje, uwielbiam go śledzić w sieci :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej! Ja chętnie będę tu zaglądać :)
    www.camesss.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie również inspiruje :)
    Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Najpierw po tytule stwierdziłam ,że to będą jakieś przemyślenie a potem zrozumiałam hahah :)
    Mało brakuje mi do 150 obserwatorów. Pomożesz?
    Cudny masz blog- będę wpadać częściej
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, drugi film zrobił na mnie wrażenie, to straszne, że tak wiele osób przeszło obojętnie obok tego chłopca.

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. o jakie konkretnie materiały do grafik Ci chodzi? bo jeżeli mówisz o tej malutkiej grafice w filmowym poście, to jest tam tylko pędzel i dwa fonty :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nie widziałam nigdy tego gościa na yt, ale nanami kojarzę z tego względu że był na nią spory hejt ostatnio :d
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wartościowe treści trzeba udostępniać! :)

    EGZEMPLARZ

    OdpowiedzUsuń
  50. nie znam, ale lecę obczaić na yt :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie znam, ale z powyższych opinii i twojej, z chęcią zobaczę :) Może i mnie zainspiruje, kto wie? :)
    www.mybloggingtravel.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam Go :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ten film o chłopcu bez kurtki dla mnie był trochę szokujący, reakcje ludzi były... dziwne.

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  54. uwielbiam jego filmiki!:)
    super blog, obserwuje ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie znałam tego vlogera, ale wydaje się być ciekawy. Na pewno zajrzę na jego kanał. Dobrze jest brać przykład z takich pozytywnych osób.

    OdpowiedzUsuń