Dobrze, że marzenia nie są karalne

Dodane przez - 02 kwietnia

Marzenia to takie małe "cosie" mieszkające w każdym z nas. Każdy chciałby coś mieć, osiągnąć, zrobić, wygrać, kogoś poznać itp. To nic dziwnego, wszyscy mamy prawo do marzeń. Nikt nie może nam tego zabronić, to jedna z tych rzeczy, której nikt nam nie odbierze. Istnieją  te mniejsze i większe, te wydające się bardziej i mniej możliwymi do zrealizowania w danym momencie. Jednak nigdy nie powinniśmy z marzeń rezygnować - czy są duże, czy małe - zawsze fajnie móc pomyśleć o czymś, co w przyszłości mogłoby przynieść nam tyle radości.

Zapraszam na zapoznanie się z moją top listą jeśli chodzi o marzenia! Mam nadzieję, że mimo ujawnienia ich, spełnią się (a raczej ja je spełnię)!




  • Przeżyć coś ekstremalnego
  • Pobawić się w chowanego w galerii handlowej
  • Przespać noc pod gwiazdami


  • Odmienić czyjeś życie
  • Pomóc dziecku z Afryki poprzez "adopcję serca"
  • Pójść na pielgrzymkę
  • Pojechać na Lednicę
  • Zaangażować się w wolontariat
  • Wziąć psa ze schroniska


  • Zaprojektować i urządzić własny dom
  • Nauczyć się samoobrony
  • Odwiedzić ŚDMowych znajomych z Puerto Rico i Słowacji ♥
  • Nauczyć chodzić na szpilkach

  • Nic nie musieć... więcej chcieć
  • Inspirować innych swoją pracą
  • Zarabiać przez internet
  • Nauczyć się oszczędzać pieniądze
  • Na zawsze pozostać na tym blogu
  • Zaprojektować plakat na większe wydarzenie

  • Prowadzić 'zdrowy tryb życia'
  • Zrzucić jeszcze parę kilogramów (uwaga, uwaga już 4 za mną)
  • Zrobić szpagat
  • Ściągnąć aparat na zęby
  • Umieć robić makijaż oka

  • Po prostu być szczęśliwą - w poprzednich punktach kolejność była przypadkowa, ale tu najważniejsze zostawiłam na koniec!

Taka lista to super sprawa! Na pewno będę wracać do tego wpisu i na nowo go aktualizować. Tak spisane cele to już podstawa do zrobienia pierwszego kroku by je zrealizować.

Jakie rzeczy znalazłyby się na Twojej liście?
Jestem ciekawa waszych odpowiedzi w komentarzach, do następnego!:)

Inne wpisy, które mogą ci się spodobać

12 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się post, już od samego tytułu, który mnie zaciekawił. Marzenia tudzież cele wypisane w poście "brzmią dobrze", chociaż szpagat zawsze mnie przeraża. Życzę powodzenia w realizowaniu wszystkiego, zwłaszcza, że sama staram się zacząć prowadzić zdrowy tryb życia. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post, ambitne marzenia, niesamowitą osobą jesteś - na prawdę!Życzę Ci abyś każde marzenie spełniła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jedno z moich marzeń czyli nauczyć się szpagatu. Mam ich jeszcze bardzo dużo, ale marzenia to cudowne sprawa i warto dążyć do ich spełnienia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Po to są marzenia. :)
    latte90.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś planowałam zrobić listę marzeń, ale jakoś mi nie wyszło. Nie umiem spisywać takich rzeczy, w głowie to wszystko ma swoją magię, a jak próbuję to przelać na papier to dziwnie to brzmi.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne marzenia i oby wszystkie krok po kroku udało Ci się wdrażać w fazę realizacji, a potem odhaczać jako już te spełnione! ♥ Dla mnie na najbliższą chwilę marzeniem i już celem i planem jest adopcja psiaka. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy post i ciekawa lista marzeń ;)
    życzę Ci aby wszystkie się spełniły! :)
    ja o moich marzeniach nie lubię rozmawiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny, mądry wpis :)

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie o marzeniach nie lubię mówić, dopóki się nie spełnią, ale coś tam zdradzić mogę :D Chciałabym przejechać się lokomotywą w kabinie maszynisty :D
    Mam nadzieję, że wszystkie Twoje marzenia się spełnią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marzenia mam podobne :) Szpagat, powrót do dawnej formy, zdrowe odżywianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że podzieliłaś się marzeniami tutaj.
    Ale niektóre bym nie nazwała marzeniem, chyba, że np. twoje marzenie to nauczyć się malować oczy to okej.
    MY BLOG- CLICK

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafione bardzo, kilka z nich spokojnie mogę wpisać do swojej listy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń