Wszystko ma swój początek

Dodane przez - 22 stycznia

Cześć! 
Nie ważne jak tutaj się znalazłeś. Po prostu cieszę się, że jesteś. Na początku chcę Cię uprzedzić, że nie jestem dobra w powitaniach, ale obiecuję, że tym razem się postaram.


Także witam Cię - oto ja! Szczęśliwa optymistka która szaleje na punkcie dobrych filmów i seriali. Pasjonatka muzyki, jedzenia, życia chwilą. 16-latka która czerpie inspiracje dosłownie ze wszystkiego. Na imię mi Kasia. Jak widać imienia nadzwyczajnego nie mam, więc może nadrobię osobowością, która Cię zainteresuje? Byłoby mi niezmiernie miło z tego względu, że uwielbiam kontakt z ludźmi, a także dzielenia się z nimi pomysłami i spostrzeżeniami.
Do blogowania powracam po raz kolejny. Poprzedni blog w przypadku pójścia z dymem miał kończyć moją przygodę, jednak po dłuższym czasie dotarło do mnie, że nie potrafię nie-blogować. Przez tą przerwę zdążyłam naładować baterię i zabrać dodatkowo power banka na wszelki wypadek, więc mam nadzieję, że tym razem wszystko powiedzie się pomyślnie.

A co się będzie tutaj znajdować?

Na pewno na moim blogu nie znajdziesz typowego wpisu o tym, że dostałam aJfona ósemkę, lodówkę lub mikrofalę. Wiedz jednak, że od czasu do czasu będą pojawiać się wpisy z przemyśleniami, graficzne, a także dotyczące kodowania bo bez tego na pewno nie byłabym sobą. Nie zabraknie też inspiracji, czegoś od serca oraz poradników jak wytrwać w tym życiowym obozie przetrwania.

Jeśli lubisz kreatywność połączoną z nutką szaleństwa, Galantyka może się okazać wspaniałym miejscem dla Ciebie!

Mam nadzieję, że do zobaczenia!

Inne wpisy, które mogą ci się spodobać

72 komentarze

  1. zapowiada się fajnie, czekamy na posty :*
    http://swieciedziewczyn.blogspot.com/ zapraszamy do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie. Powodzenia! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super się zapowiada, powodzenia w prowadzeniu bloga :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana,
    Oczywiście jak zawsze życzę Ci powodzenia oraz spełnienia na blogowej drodze. Wiem, że świat Bloggera jest dla Ciebie przeznaczony, więc cieszę się, że tu jesteś - pełna pasji i chęci.
    Nie poddawaj się.

    Helena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helovcia, bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa na powitanie! I jeszcze raz dziękuję za to, że mnie wspierałaś! ♥

      Usuń
  6. Wydajesz się być bardzo miła, więc obserwuje kochana! <3 Jestem ciekawa, jak będziesz prowadzić tego bloga ;*

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. TAKIEGO BLOGA SZUKAŁAM! gdzie nie będzie samych stylizacji i recenzji kosmetyków! mam nadzieję, że się polubimy! :) na zachętę dodaję do obserwowanych, a co <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się Twój styl:)
    Na pewno blog będzie ciekawy, a więc będę tutaj zaglądać :) Powodzenia :)

    Jak jest ślisko to trzeba uważać, ja już potańczyłam na lodzie, ale na szczęście bez obrażeń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Hahahah, szczęściara! Ja niestety nie jestem dobra w samoasekuracji :D

      Usuń
  10. masz na imię Kasia :p wszystkie Kaśki, które znam bardzo lubię, bo są to wesołe i kochane dziewczyny :D
    zostaję na dłużej! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Mam nadzieję, że tego nie obalę! :D

      Usuń
  11. Znalazłam sie tutaj bo odwiedziłaś mój blog i bardzo się z tego cieszę, że mogę też do Ciebie zajrzeć, powodzenia w blogowaniu i samych rzetelnych czytelników Ci życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia, moja imienniczko! :D Już nie mogę doczekać sie tego Twojego szaleństwa i graficznego szału :D

    wytrwałości i wielu pomysłów! i nie przejmuj się, początki zawsze są najgorsze, teraz pójdzie jak z płatka :D oczywiście obserwuję i czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak masz rację! Dziękuję za miłe słowa i mam nadzieję, że nie zawiodę :)

      Usuń
  13. Zapowiada się ciekawie ;) W grafice sama siedziałam przez jakiś czas, więc już się nie mogę doczekać :D Kodowanie też może być ciekawe :D Zawsze coś może się przydać ;)
    A więc witamy w blogsferze, rozgość się, czuj się jak w domu i czekamy na pierwsze posty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, dziękuję za tak miłe słowa! *-* Mam nadzieję, że uda mi się czymś zaskoczyć :)

      Usuń
  14. Fajnie, że dołączyłaś do blogosfery ponieważ jest tu wiele ciekawych osób i można naprawdę sporo wynieść :P Początki są zawsze trudne, ale później jak czyta Cię więcej osób, które doceniają Twoją pracę to jest to naprawdę miłe ^-^ Bardzo podoba mi się szablon ! :)

    Całusy :*

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę ci przyznać rację :) Jestem tu zaledwie parę dni, a już tak wiele się zmieniło! Mam nadzieję, że tak będzie, dziękuję ♥

      Usuń
  15. Zapowiada się super! Ja istnieje od sierpnia , jakoś się kulam do przodu :) super idzie Ci pisanie , obserwuje i czekam na nowe notki oraz Twoje wizyty :) buziaki! tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się bardzo ładnie. Bardzo podoba mi się wygląd. Pomysł też ciekawy. Czekam bardzo na pierwsze grafiki ^^

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, będę tu zaglądać częściej :) Powodzenia!

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne powitanie! Mam nadzieję, że tym razem uda ci się wytrwać w blogosferze, bo wyczuwam autorkę z "lekkim piórem". Powodzenia! :)
    Pozdrawiam,
    EGZEMPLARZ, MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba żartujesz że nie jesteś dobra.. Jesteś rewelacyjna dziewczyno!
    Bardzo spodobało mi się, czekam na pierwsze posty od ciebie!
    Obserwuję!Pozdrawiam i zapraszam do siebie: shikatemeku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super to zaczełaś, mega wejście :-) Życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga. Od razu obserwuję, bo myślę, że będzie ciekawie :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa, czym nas tutaj zaskoczysz :) Czekam z niecierpliwością na kolejne posty! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj :* ZOstaję na dłużej i obserwuję :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega wpis :) Zachęciłaś mnie do zostania tutaj :)

    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymam kciuki i życze powodzenia w blogowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Powodzenia! Oby wszystko ułożyło się po twojej myśli, a blogowanie dawało Ci tyle energii, że nie będzie w stanie jej zmagazynować żaden power bank:D

    OdpowiedzUsuń
  26. to udanego pisania:) niech to miejsce będzie dla Ciebie wyjątkowe:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja czekam już na pierwsze posty, które witające nie są :)
    Oddaj się swojemu szaleństwu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kreatywność z nutką szaleństwa? :D Czekam na kolejne inspirujące i ciekawe treści i życzę powodzenia w blogowaniu na nowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hym, nie powiem. Twoja osoba jest interesująca i ciekawi mnie co tutaj stworzysz, tak więc do nastębpnego posta !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  30. Powitanie Ci się udało,prezentacja również. No zapowiada się ciekawie i myślę,że warto tu zaglądać częściej. Powodzenia. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachęciłaś mnie aby zostać dłużej a w szczególności aby tutaj zaglądać :)
    Brakuje mi mało do 100 obserwatorów pomożesz?
    Obserwuje- Czekam na kolejne posty !!!
    Zapraszam do mnie -klik

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak tu u Ciebie miło, ładnie!
    Czekam na kolejne posty. Ja też wracałam do blogowania milion razy, w końcu wykupiłam domenę, związałam się mocniej z nazwą i póki co nie zamierzam uciekać :D
    Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  34. Naprawde fajny pierwszy wpis, a nie łatwo o taki! :) życzę Ci zamych sukcesów!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia w prowadzeniu bloga ;)
    Buziaki♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Początek udany! Potrafiłaś zainteresować swoją osobowością :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny początek :D mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej :)
    http://zlotoklosblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny Blog *.*
    Masz Talent <3!
    Co powiesz na wspólna obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. really interesting post, dear.
    I'm first time on your blog but I like it so much.

    Gotičarka

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapowiada się mega!! Powodzenia!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ciekawie się zapowiada. Życzę mnóstwo sukcesów i powodzenia :)
    coś nowego na blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajne rozpoczęcie bloga. Zostanę tutaj na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Powodzenia w prowadzeniu bloga. niech wena będzie z Tobą!
    Urban vagabond

    OdpowiedzUsuń
  44. W takim razie witam ponownie i mam nadzieję, że na dłużej - podoba mi się Twój sposób pisania i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ekstra, podoba mi się, to mój typ blogów! Również mam nowego bloga więc zapraszam : myaa-myaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Blog zapowiada się bardzo ciekawie ;) Zostaje i obserwuje, kto wie może się czegoś nauczę ?

    OdpowiedzUsuń